Skoči na glavno vsebino

Raziskovalci smo spoznavali življenjska okolja- ribnik

Narava ima velik pomen za otrokov vsestranski razvoj. Igra in učenje na prostem, v naravnem okolju, pozitivno vplivata na otrokovo motivacijo, koncentracijo, koordinacijo, motorične sposobnosti ter na številna druga področja celostnega razvoja.

Tako nam je v tem šolskem letu narava velikokrat predstavljala telovadnico, igralnico in učilnico. Spoznavali smo različna življenjska okolja. Pravljica o rački Lini in žabcu Frediju, ki sta živela ob vodi, ribniku, nam je sprožila veliko vprašanj. Kaj je to ribnik? Kaj živi v in ob njem? Katere rastline tam rastejo, ali je res tako kot smo poslušali v pravljici? Odgovore na vsa vprašanja smo lahko poiskali le tako, da smo se odpravili do ribnika in raziskovali. Ugotovili smo, da je ribnik drugačen od reke Drave, ki smo jo večkrat opazovali. Ribnik je stoječa voda, ne teče hitro kot reka in potok, je drugačne barve, v njem živi veliko živali, okrog njega pa rastejo rastline, ki so jih nekateri prvič videli: rogoz, šaš, vodne perunike, itd. Na veliko vprašanj smo našli odgovore, le račke Line iz pravljice ni bilo takrat tam. Verjetno je kje drugje iskala hrano. Žabec Fredi pa je bil zagotovo tam, saj smo slišali njegovo regljanje in kvakanje. Ta dan smo se naučili veliko novega, zato smo sklenili, da se bomo zagotovo vrnili…

 

Vzgojiteljici Jasna in Neja

(Obiskano 10 krat, 1 obiskov danes)

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost