Vstop v vrtec je pomemben dogodek v življenju otroka in staršev. Ločitev otrok od staršev in bivanje v novem okolju sta za otroka veliki spremembi, zato je pomembno, da se na te spremembe pripravijo tudi starši. Z medsebojnim sodelovanjem je ta dogodek prijetnejši.
V vrtcu imamo zato, da bi pomagali otrokom in staršem že pred vstopom v vrtec, organiziran projekt – PRVIČ V VRTEC.
Otroci se ob vstopu v vrtec različno odzivajo in na to moramo biti pozorni. Z vzgojiteljico se boste pogovorili o vašem otroku ter se dogovorili, kako boste uvajali otroka v vrtec.
Za uvajanje si vzemite čas – tako boste mirnejši in se boste otroku lažje posvetili. Otroka prvi dan oziroma teden ne pustite ves dan v vrtcu. Počutil se bo zapuščenega in odhod v vrtec bo zaradi tega še nekaj časa težavnejši. Uvajanje naj bo postopno po dogovoru z vzgojiteljico … in začetne težave ob uvajanju otroka bodo kmalu minile. Otrok se bo novega okolja navadil, življenje v vrtcu mu bo postalo prijetno; za kar se bomo zaposleni vrtca potrudili, saj si želimo, da bi se otrok počutil sprejetega in varnega, kar je pogoj za njegovo uspešno učenje.
Na otrokovo spontanost, iskrenost in posebnost izražanja vpliva odziv odraslih – predvsem naše vrednotenje.
V našem vrtcu imamo pozitivne izkušnje s postopnim uvajanjem otrok. Prve dni so starši v vrtcu skupaj z otrokom, se z njim igrajo in nato postopoma podaljšujejo čas samostojnega bivanja otroka v oddelku. Tako otrok ob starših pridobiva občutek varnosti in zaupanja v novo okolje.

Priporočamo:
•    da starši najprej pri sebi sprejmejo trdno odločitev za vključitev svojega otroka v vrtec, ki naj temelji na jasnih ciljih, saj bo tako lažje prenesti trenutke začasne ločenosti,
•    da se starši nekaj dni pred vstopom v vrtec srečajo z vzgojiteljico ter se na uvodnem pogovoru pogovorijo o otroku in poteku uvajanja otroka v vrtec,
•    da si starši za uvajanje otroka vzamejo čas za postopno uvajanje.

Otrok se rodi na svet z zasnovo za razvoj svojih potencialov, nato pa v teku življenja pridobiva v svojem okolju potrebne izkušnje, iz katerih razvija svoje sposobnosti.